Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sesja 360
#1
Dlaczego warto zainwestować w profesjonalną sesję zdjęciową 360° dla produktów i jakie korzyści może to przynieść
Odpowiedz
#2
Zrobiłem taką sesję dla kilkunastu produktów i różnica w odbiorze była naprawdę spora. Klienci dłużej zostają na stronie, klikają w podgląd i częściej pytają o szczegóły – mam wrażenie, że to buduje zaufanie, bo mogą zobaczyć produkt z każdej strony. Koszt był wyższy niż przy zwykłych zdjęciach, ale biorąc pod uwagę, że te materiały służą mi już ponad rok i ciągle są wykorzystywane, to inwestycja się zwróciła.
Odpowiedz
#3
Zrobiłem taką sesję dla kilkunastu produktów i różnica w odbiorze była naprawdę spora. Klienci dłużej zostają na stronie, klikają w podgląd i częściej pytają o szczegóły – mam wrażenie, że to buduje zaufanie, bo mogą zobaczyć produkt z każdej strony. Koszt był wyższy niż przy zwykłych zdjęciach, ale biorąc pod uwagę, że te materiały służą mi już ponad rok i ciągle są wykorzystywane, to inwestycja się zwróciła. Jeśli chodzi o wykonanie, to wcale nie było skomplikowane – dostarczyłem produkty, a resztą zajęli się oni. Możesz zerknąć na stronę https://fotostudio360.com/ – tam wszystko jest pokazane i widać, jak to wygląda w praktyce. Dla produktów fizycznych, gdzie wygląd i detale mają znaczenie, to naprawdę robi robotę. No i wygląda po prostu profesjonalnie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości