Klucz tkwi w detalach. W e-commerce produkt musi być pokazany tak, żeby klient miał wrażenie, że już go „widzi i dotyka”. Dlatego ważne są nie tylko zdjęcia na białym tle, ale też aranżacyjne – żeby pokazać przedmiot w użyciu. Do tego dochodzą odpowiednie kąty, detale zbliżeniowe i realistyczne kolory. Źle przygotowane zdjęcie, choćby nie wiem jak dobry był opis, potrafi całkowicie zabić sprzedaż. Widziałam wiele sklepów, które dopiero po poprawie fotografii odnotowały wzrost zamówień. Tu możesz podejrzeć, jak wygląda profesjonalna fotografia e-commerce: https://andrzejstajer.pl/fotografia-e-commerce/
Fotografia e commerce
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Wiadomości w tym wątku |
Fotografia e commerce - przez Aldan - 16-09-2025, 14:48
RE: Fotografia e commerce - przez Orban - 16-09-2025, 15:52
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości